msen

Pencapaian Piagam Pelanggan

 

PIAGAM PELANGGAN PLANMalaysia@Perlis TAHUN 2018

 

Piagam Pelanggan

Pencapaian (Peratus)

Sebab Tidak Mencapai 100%

Mengadakan Mesyuarat Jawatankuasa Perancang Negeri Tiga Kali Setahun.

100

-

Memberi Ulasan Perancangan bagi Permohonan Kebenaran Merancang Tidak Melebihi 14 hari.

89.45

Kekurangan kakitangan
di jabatan.

Menyelaras Penyediaan RT dan RKK serta Memantau Pelaksanaannya Berdasarkan Program Rancangan Malaysia 5 Tahun.

70

Dalam proses penyediaan RT MPKPs (Penggantian) dan akan diwartakan pada tahun 2019.

Menyedia Pelan Projek Khas Dalam Tempoh 60 Hari.

TP

Tiada permohonan Projek Khas bagi tahun 2018.

Mengadakan mesyuarat dengan Ketua Unit OSC setiap 6 Bulan.

100

-

Membekal Maklumat Perancangan (kategori tidak terperingkat) dalam tempoh 5 hari bekerja.

100

-

Memberi Layanan kaunter dengan berbudi bahasa dalam tempoh 5 minit.

100

-

Memberi Ulasan Perancangan Ke atas Permohonan Perancangan Tapak Dalam Tempoh 30 Hari.

100

-

 

Nota:

Sekiranya tiada pelaksanaan Piagam Pelanggan pada tempoh tersebut-Pencapaian adalah TP (Tiada Pelaksanaan).

 

 

 

 

 

 

Statistik Portal

    Jumlah pelawat : 16408
    Masa Capaian :  0.37 saat
   Kemaskini : 27/10/2021 

Bancian Laman Web

Pendapat Anda Mengenai Laman Sesawang Kami?

Hubungi Kami

Anda ingin memberi maklum balas atau menyampaikan aduan? Hubungi kami.

Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Hak Cipta | Peta Laman | Soalan Lazim
PLANMalaysia@Perlis tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kehilangan data atau kerugian yang berlaku disebabkan penggunaan portal ini. Paparan terbaik gunakan Google Chrome atau Mozilla Firefox pada resolusi 1024x768 pixel.
Top